25 maj 2008

Moje Busie i Natusie...

Już prawie koniec tej rozłąki z moją Asią :) Wieczorem przyjeżdża :) NARESZCIE :))))
Ale i ten czas z dziećmi też był fajniutki :) :)

Czego się nauczyłem o moim Natanku?

Że śliczny z niego chłopak
Że bardzo lubi się przytulać
Że tęskni za zabawami ze mną
Że ma niesamowitą wyobraźnię
Że pamięta ze szczegółami wyjazd na obóz rok temu
Że jest bardzo skrupulatny ale i pomysłowy
Że każdy potrzebuje Jezusa
Że piraci to jego pasja
Że uwielbia serek z cebulą
Że bardzo mnie kocha

Czego się nauczyłem o mojej Rebece?

Że to bardzo sprytna dziewucha
Że doskonale rozumie kiedy mówię 'Nie wolno!'
Że doskonale tego 'Nie wolno!' nie słucha
Że śliczna z niej panienka
Że bardzo lubi się bawić w 'Gdzie jest Rebeka, gdzie?'
Że nawet jak ma zły humor to ta zabawa ją rozbraja
Że nie da sobie w kaszę dmuchać
Że ślicznie nawija w tym swoim języku
Że rozumie doskonale dużo więcej niż tylko 'Nie wolno!'

I duuużo więcej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz