7 gru 2009

Czy Bóg ma marzenia?


Czy Bóg ma marzenia? Czy Bóg Wszechmogący, Wszechwiedzący i Wszechświęty o czymś marzy?

Ostatnio dotknął mnie taki fragment... z Psalmu 82,8-17


Słuchaj, ludu mój! Upominam cię!
Izraelu, obyś mnie słuchał!
Niech nie będzie u ciebie boga innego
I nie kłaniaj się bogu obcemu!
Ja, Pan, jestem Bogiem twoim,
Który cię wywiódł z ziemi egipskiej!
Otwórz szeroko swe usta, a napełnię je!
Lecz lud mój nie słucha głosu mego,
A Izrael nie był mi uległy.
Zostawiłem ich w zatwardziałości serca,
By postępowali według zamysłów swoich.
O, gdyby usłuchał mnie lud mój,
O, gdyby Izrael chodził drogami moimi!
Wnet poskromiłbym nieprzyjaciół ich
I zwróciłbym rękę przeciwko ich wrogom.
Ci, co nienawidzą Pana, schlebialiby mu,
A czas ich trwałby wiecznie.
Karmiłbym go najwyborniejszą pszenicą
I syciłbym go miodem ze skały.


Bóg marzy! Marzy o tym żeby każdy człowiek nawrócił się do niego od swoich złych dróg... Marzy o tym żeby wszystkich nas zabrać do nieba. Marzy o tym żeby nie było cierpienia ani bólu. Marzy o tym żeby dawać i kochać. Marzy o tym żebyś rano gdy wstaniesz, przyszła do niego z "dzień dobry". Marzy o tym byś kiedy coś Ci się stanie - pobiegł do Niego po ratunek. Marzy byś dzielił się z nim swoją radością i smutkiem. On chce BYĆ Twoim życiem.

Bóg marzy o Tobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz